Saturday, 10 January 2015

No. 224 श्लोक २२ मैले दृढ गरिदिएको त्यो श्रद्धाले युक्त भएर त्यो मनुष्य त्यो देवताको (सकामभाव पूर्वक) उपासना

No. 224 

श्लोक २२ 

मैले दृढ गरिदिएको त्यो श्रद्धाले युक्त भएर त्यो मनुष्य त्यो देवताको (सकामभाव पूर्वक) उपासना गर्छ र उसको त्यो कामना पूरा पनि हुन्छ; परन्तु त्यो कामना पूर्ति मैले नै विहित गरिएको हुन्छ ।

'स तया श्रद्धया युक्तः ……मयैव विहितान्हि तान्' -- मैले दृढ गरिएको श्रद्धाले सम्पन्न मनुष्य त्यो देवताको आराधनाको चेष्टा गर्छ र त्यो देवतासँग जुन कामनापूर्तिको आशा राख्छ, उसको कामना पूर्ति पनि हुन्छ । मैले नै उसको कामना पूरा गरिदिए पनि त्यो व्यक्ति उसको कामनाको पूर्ति आफ्नो देवतावाट नै भएको मान्छ । वास्तवमा देवताहरुमा मेरो नै शक्ति छ र मेरो नै विधानले उनीहरु कामना पूर्ति गराइदिन्छन् । 

जागिरदारलाई एक सीमित अधिकार दिइएको हुन्छ, तिमीहरु फलानो विभागमा फलानो अवसरमा यति खर्च गर्न सक्छौ । त्यस्तै, देवताहरुमा पनि एउटा सीमासम्म मात्रै दिने शक्ति हुन्छ; अतः उनीहरु त्यति मात्रै दिन सक्छन्, धेरै होइन । देवताहरुमा धेरै भन्दा धेरै शक्ति यति हुन्छ, उनीहरु आफ्ना आफ्ना उपासकहरुलाई आफ्ना आफ्ना लोकहरुमा लग्न सक्छन् । परन्तु आफ्नो उपासनाको फल भोगेपछि उनीहरुलाई त्यहाँवाट फर्केर फेरि संसारमा आउनु पर्छ । 

यहाँ 'मयैव' भन्नुको तात्पर्य, संसारमा भइरहेको सबै मैले नै गरिएका हुन् । कसैले केही पाउँछ भने म द्वारा नै पाउँछ । कारण, म वाहेक विधान गर्ने अर्को छैन । यो रहस्य जान्ने व्यक्ति खालि मतिर नै खिंचिने छ ।

भगवानले सबै देवताहरुलाई छुट्टा-छुट्टै र सीमित अधिकार दिनुभएको छ । परन्तु भगवानको अधिकार असीम छ । भगवानमा विशेषता यो छ, उहाँ कसैलाई पनि शासन गर्नुहुन्न, कसैलाई आफ्नो गुलाम वनाउनु हुन्न, कसैलाई आफ्नो चेला वनाउनु हुन्न, सबैलाई आफ्नो मित्र वनाउनु हुन्छ, आफू समान वनाउनु हुन्छ । निषादराज सिद्ध भक्त थिए, विभीषण साधक थिए र सुग्रीव विषयी थिए, तर भगवान श्रीरामले तीनैलाई आफ्नो सखा वनाउनु भयो । यो विशेषता अरु देवताहरुमा छैन । यसैले वेदमा भगवानलाई जीवको सखा वताइएको छ ।

गीतामा पनि भगवानले अर्जुनलाई भन्नुभएको छ -- 'भक्तोसि मे सखा चेति' । यहाँ भगवानले 'भक्त' त अर्जुनको दृष्टिले भन्नुभयो, तर आफ्नो दृष्टिले अर्जुनलाई सखा नै भन्नुभयो । 'ममैवांशो जीवलोके' -- यी पदहरुमा पनि भगवानले 'एव' पदले जीवलाई साक्षात् आफ्नो स्वरूप वताउनु भएको छ ।यो मेरो नै अंश हो -- यस्तो भन्नुको तात्पर्य, यसमा प्रकृतिको अंश विल्कुल छैन ।       

No comments:

Post a Comment