Saturday 31 May 2014

78. No. 51 श्लोक ५८ जसरी कछुवा आफ्नो अंगहरुलाई सबैतिरवाट समेटछ, त्यसै गरी यो कर्मयोगी इन्द्रियहरुलाई इन्द्रियहरुका विषयहरुवाट सबै तरहले हटाउँछ ।

No. 51 
 
श्लोक ५८ 
 
जसरी कछुवा आफ्नो अंगहरुलाई सबैतिरवाट समेटछ, त्यसै गरी यो कर्मयोगी इन्द्रियहरुलाई इन्द्रियहरुका  विषयहरुवाट सबै तरहले हटाउँछ । त्यो वेला उसको बुद्धि स्थिर हुन्छ ।
 
कछुवाले हिंडदा उसको अंग देखिन्छ -- चार खुट्टा, एउटा पुच्छर र एउटा टाउको । तर उसले आफ्नो अंग लुकाएको वेलामा त उसको ढाड मात्रै देखिन्छ । त्यस्तै स्थितप्रज्ञ पाँच इन्द्रियहरु र एउटा मन -- यी छ इन्द्रियहरुलाई आफ्नो आफ्नो विषयहरुवाट हटाउँछ । यदि साधकको सम्बन्ध यी इन्द्रियहरुसँग रहन्छ भने ऊ स्थितप्रज्ञ हुन सक्तैन । स्थितप्रज्ञ विषयहरुवाट आफ्ना इन्द्रियहरुलाइ हटाउँछ र मनले विषयको चिन्तन गर्दैन ।
 
इन्द्रियहरुलाई विषयवाट हटाएपछि हामीलाई आफ्नो स्वतःसिद्ध तत्वको अनुभव हुन्छ । यो स्वतःसिद्ध  तत्व कालको अधीन छैन, कालको सीमामा छैन । किनकि यो अनुभव कुनै क्रिया अथवा त्यागको फल होइन । यो अनुभव उत्पन्न हुने वस्तु होइन । जस्तो आकाशमा सूर्य रहँदा पनि आँखा बन्द गर्यो भने सूर्य देखिंदैन र आँखा खोल्ने वित्तिकै सूर्य देखिन्छ । यहाँ सूर्य र आँखाहरुमा कार्य-कारणको सम्बन्ध छैन अर्थात् आँखा खोल्दा सूर्य पैदा हुँदैन । सूर्य त पहिलेदेखि जस्ता-को-तस्तो नै छ । आँखा बन्द गर्नु भन्दा पहिले पनि सूर्य उस्तै छ र आँखा वन्द गर्दा  पनि सूर्य उस्तै छ । खालि आँखा वन्द गर्दा नै हामीलाई सूर्यको अनुभव नभएको हो । त्यस्तै इन्द्रियहरुलाई विषयहरुवाट हटाउँदा हुने स्वतःसिद्ध परमात्मतत्वको अनुभव मनसहित इन्द्रियहरूको विषय होइन । अर्को शब्दमा, भोगहरुसंग, विषयहरुसँग राख्दा पनि, भोगहरु भोगी रहँदा पनि त्यो तत्व त्यस्तै नै छ । तर भोगहरुसँग सम्बन्धरुप पर्दा रहँदा  त्यो तत्वको अनुभव हुन नसकेको हो, पर्दा हट्ने वित्तिकै यसको अनुभव भइहाल्छ ।

No comments:

Post a Comment